joi, 9 februarie 2012

SET COLIER SI CERCEI - ALB / ALBASTRU - 25 LEI

2 comentarii:

  1. Manu,draga felicitari inca o data pentru munca pe care o faci, toti cei care viziteaza acest blog ar trebui sa fie foarte incantati vizual de ceea ce vad iar daca apreciaza cu adevarat un lucru facut manual atunci eu le recomand sa nu ezite sa comande cel putin un lucru oricat de mic ar fi acesta eu zic ca atunci munca ta ar fi apreciata la adevarat ta valoare.
    Eu pot doar sa-ti zic ca cel de sus sa-ti dea o imaginatie bogata sa poti crea cat mai multe comori ca eu asa zic ca sunt ,ca noi ceilalti lipsiti de acest lucru sa-l putem descoperii.(ioana)te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. of Ioana...ce frumos...zau ca mi-ai luminat ziua cu cuvintele tale. Iti multumesc din suflet. Sper ca nu intamplator mi-am descoperit aceasta placere de a face aceste lucrusoare...dar cu siguranta nu este o etapa din formarea mea personala. Imi place si voi face asta mult timp de acum inainte. Iti multumesc ca esti alaturi de mine, ca o adevarata prietena...te imbratisez cu mult drag chiar si virtual. Te pup

    RăspundețiȘtergere